Skip to Content

Welkom!

Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.

Aanmelden

You need to be registered to interact with the community.
This question has been flagged
2 Replies
54 Views

Hallo,


We zijn vanuit OBC Ter Wende voor Lilly nog op zoek naar een plaatsje in de auto om te carpoolen naar de Generale repetitie (14u45 - 18u) en naar de dansshow zelf. Zelf zijn we helaas niet in de mogelijkheid om dit te doen. Hopelijk vinden we via deze weg nog een plaatsje!

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten,

Bernd, 

Individuele begeleider van Lilly 

Avatar
Discard

Ik rijd vandaag naar de repetitie en heb nog plaats, maar wij vertrekken vanuit Egenhoven. Is er een mogelijkheid om haar naar ergens te brengen waar we haar vlot kunnen oppikken?

Avatar
Discard

Hallo Bernd,

ik heb vandaag (15/5 ) nog plaats vrij voor de terugrit om 18u00, voor de heenrit naar Louvain-La-Neuve rij ik zelf niet en bovendien moet mijn dochter er al om 12u00 zijn.
Laat maar weten of je gebruik wil maken voor de terugrit (via bericht op gsm-nr: 0498/869112)
Voor de dansshow kan ik je niet verder helpen, sorry.

Avatar
Discard

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!