Hallo,
We zijn vanuit OBC Ter Wende voor Lilly nog op zoek naar een plaatsje in de auto om te carpoolen naar de Generale repetitie (14u45 - 18u) en naar de dansshow zelf. Zelf zijn we helaas niet in de mogelijkheid om dit te doen. Hopelijk vinden we via deze weg nog een plaatsje!
Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten,
Bernd,
Individuele begeleider van Lilly