We zoeken komende vrijdag nog een lift naar Louvain-La-Neuve voor de generale repetitie deel 1 (12u). Iemand nog een plaatsje in de auto vrij? :-).
Welkom!
Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
This question has been flagged
1
Reply
56
Views
Hallo, ik rijd heen en terug vrijdag voor de generale repetitie deel 1. Wij wonen in regio Kessel-lo. Ik heb nog 2 plaatsjes vrij. Stuur me gerust een bericht op 0474/70.80.01 om af te spreken.
Your Answer
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Sign up