Ik breng mijn dochter (uit groepje 3de kleuter) met de wagen naar Louvain-la-Neuve, zowel op 15 mei voor de generale repititie als op 16 mei voor de show. We hebben nog 3 plekjes over in de wagen, dus als ik nog iemand moet meenemen geef maar een seintje. We wonen in Kessel-lo
Welkom!
Deel en discussieer over de beste inhoud en nieuwe marketingideeën, bouw je professionele profiel en wordt samen een betere marketeer.
This question has been flagged
2
Replies
70
Views
Mijn dochter en ik zouden graag morgen ochtend meerijden voor de show. Wil gerust bijdragen voor parking 😊
Mijn nummer is +32494633505
Hallo Hanne,
Ik heb wel interesse! Kan mijn dochter mee rijden met jullie? Ze moet vrijdag om 14.45 daar zijn tot 18u. Ik weet niet of dat iedereen komt met jullie?
Ik ben zeker bereid om te delen in de kosten.
Bedankt,
Kwinten
0498778975
Your Answer
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Sign up